Perkhidmatan Dietetik Objektif Umum: Untuk memastikan perkhidmatan dietetik yang cemerlang melalui penyampaian perkhidmatan secara profesional dan berkualiti berorientasikan pelanggan. Objektif Khusus: Memberi perkhidmatan klinikal, komuniti, kesihatan awam dan ketering dietetik yang berkualiti. Memberi perkhidmatan kepakaran dietetik klinikal secara profesional, sistematik dan penglibatan dalam rawatan multi disiplin. Melaksanakan penyelidikan berkaitan Menjalinkan kerjasama erat dengan agensi yang berkaitan Perkhidmatan Sajian Objektif Umum: Untuk memastikan perkhidmatan makanan dilaksanakan secara profesional, selamat, berkualiti dan efektif. Objektif Khusus: Memberi perkhidmatan makanan secara profesional dan efisien berorientasikan keperluan dan kehendak pelanggan. Menyediakan makanan yang sihat dan berkualiti mengikut prinsip Sistem Jaminan Keselamatan Makanan. Melaksanakan penyelidikan berkaitan Mengoptima penggunaan peruntukan belanja mengurus tanpa mengabaikan keperluan pemakanan pelanggan. Perkhidmatan Dietetik : Peratus pesakit dalam mendapat perkhidmatan dietetik dalam tempoh masa 24 jam hari bekerja. Perkhidmatan Makanan : Makanan diambil oleh petugas wad mengikut tempoh masa berikut : NAMA PEGAWAI TELEFON JAWATAN PERKHIDMATAN DIETETIK DAHLIA BINTI MOHAMMAD 8328 Ketua Jabatan / Pegawai Dietetik U48 ZAMILA BINTI ZAMIL 5923 Pegawai Dietetik U44 PERKHIDMATAN SAJIAN NOOR ZAIDATUL HUSNA BINTI HASSAN BASRI 1221 Ketua Sajian / Pegawai Penyediaan Makanan C44 NOORASMALIZA BINTI KAMARUDDIN 1221 Penolong Pegawai Penyediaan Makanan C32 BILIK-BILIK TELEFON BILIK KONSULTASI DIET 05-8204190/ 8190 Klinik diet hanya beroperasi pada hari Selasa, Rabu dan Khamis. (dari jam 8.30 pagi hingga 12.30 tengahari dan 2.15 petang hingga 4.15 petang)
Sarapan Pagi
:
7.15 pagi - 8.00 pagi
Makan Tengahari
:
11.30 pagi - 12.00 tengahari
Minum Petang
:
2.15 petang - 3.00 petang
Makan Malam
:
5.15 petang - 6.00 petang
Jabatan Dietetik Dan Sajian