Page 4 - 2022-HTI LAPORAN TAHUNAN 2022
P. 4

Negara mengembleng tenaga ke arah kesihatan
                       VISI                                            yang lebih baik.







                                                        untuk memudahkan dan membolehkan rakyat :




                        MISI                           mencapai sepenuhnya potensi mereka dalam kesihatan


                                                       menghargai kesihatan sebagai aset paling berharga
                                                       mengambil tanggungjawab dan tindakan positif demi kesihatan mereka

                 Misi kementerian

                  kesihatan adalah                untuk memastikan sistem kesihatan berkualiti tinggi iaitu :

                  untuk menerajui

                 dan berusaha ber-                     sikap penyayang, profesionalisme dan kerja berpasukan


                     sama-sama :                       sifat menghormati maruah insani
                                                       pengambilan masyarakat





                                                                      dengan menekankan :





                                                       mengutamakan pelanggan        wajar mengikut teknologi
                                                       saksama                       boleh disesuaikan mengikut
                                                       tidak membebankan             persekitaran

                                                                                      inovatif








                    OBJEKTIF
                                                     Memberi rawatan yang tepat, berkesan dan selamat.
                                                   Memberi rawatan yang tepat, berkesan dan selamat.
                    HOSPITAL                       Memberi perkhidmatan yang profesional, mesra dan peyayang.
                                                     Memberi perkhidmatan yang profesional, mesra dan penyayang.
                                                     Memberi kepuasan pelanggan berdasarkan piagam pelanggan.
                                                   Memenuhi kepuasan pelanggan berdasarkan piagam pelanggan.
                 TELUK INTAN






                 II   LAPORAN TAHUNAN 2022 | HOSPITAL TELUK INTAN
 LAPORAN TAHUNAN 2022  | HOSPITAL TELUK INTAN                LAPORAN TAHUNAN 2022  | HOSPITAL TELUK INTAN         II
   1   2   3   4   5   6   7   8   9