my  en  |  soalan lazim1  hubungi kami1  aduan sispa1  peta lamanmap1  |

  preset 1  preset 2  preset 3  preset empat  

Kualiti

Unit Kualiti di Hospital Tapah telah ditubuhkan pada tahun 2005. Unit ini berfungsi untuk menyelaraskan semua aktiviti kualiti yang telah ditetapkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

DASAR KUALITI

Hospital Tapah adalah komited untuk memberikan perkhidmatan yang berkualiti dan dapat memenuhi kehendak pelanggan. Untuk mencapai matlamat ini, penekanan diberi kepada aspek latihan, perkhidmatan perawatan yang cekap, berkesan, kajian semula dan perlaksanaan aktiviti penambahbaikan kualiti secara berterusan yang memenuhi keperluan dan objektif organisasi.

OBJEKTIF

Ke Arah Mencapai Dan Mengekalkan Pensijilan Program-Program Kualiti - Akreditasi Hospital MS ISO 9002.
Memenuhi Sasaran KPI/NIA bagi setiap Jabatan / Unit yang terlibat.

Memberi perkhidmatan perawatan dengan penerapan dan penambahbaikan kualiti yang berterusan disamping menggalakkan aktiviti-aktiviti pembelajaran, penyelidikan dan penggunaan kemudahan berteknologi terkini.

googlemap1

HOSPITAL TAPAH
Jalan Temoh
35000 Tapah, Perak Darul Ridzuan

  05-4011333
   hosptapah@moh.gov.my

Paparan Web

Paparan terbaik menggunakan : 

   Google Chrome;
   Microsoft Edge;
  Firefox,
dengan resolusi  1366 x 768

Mobile Web

Image

Jumlah Pelawat

Hari Ini: 29
Jumlah Keseluruhan: 6,899

Tarikh Kemaskini

  • 19 Julai 2024

PETA LAMAN   |   PENAFIAN   |   DASAR PRIVASI   |   DASAR KESELAMATAN   |  SOALAN LAZIM   |   BANTUAN

icon fb  icon tiktok  icon pic  icon video