my  en  |  soalan lazim1  hubungi kami1  aduan sispa1  peta lamanmap1  |  

 preset 1  preset 2  preset 3  preset empat  

Piagam Pelanggan

Kami BERJANJI untuk memberikan perkhidmatan secara profesional, selamat, mesra, penyayang dan berkualiti.

  1. Keutamaan akan kami berikan kepada kes kritikal dan separa kritikal di jabatan kecemasan dan trauma dengan masa menunggu seperti berikut :
    • Semua kes kritikal (zon merah) dirawat dengan serta-merta.
    • Semua kes separa kritikal (zon kuning) dirawat dalam masa 30 minit.
    • Lain-lain kes (zon hijau) akan) dirawat dalam masa 90 minit ( 1 jam 1/2 jam ).

 

  1. Perkhidmatan klinik pesakit luar dan klinik pakar akan diberikan keutamaan mengikut giliran dan / atau keadaan pesakit. keutamaan akan diberikan kepada kanak-kanak, ibu hamil, warga emas dan orang kurang upaya.

 

   3. Setiap aduan pelanggan yang diterima diberi maklumbalas yang awal dalam tempoh 1 (satu) hari berkerja dari tarikh aduan diterima.

 

   4. 95% preskripsi didispen dalam tempoh 30 minit.   

 

   5. 90% Laporan Perubatan perlu disediakan dalam tempoh yang ditetapkan.

                     Hospital Negeri & Berpakar : ≤ 4 minggu

                     Lain-lain hospital                 : ≤ 2 minggu               

 

   6.  Maklumat akan diberikan kepada pelanggan berkenaan penyakit dan perawatan.

         

   7. Kerahsiaan maklumat peribadi, penyakit dan perawatan yang diberikan kepada pesakit adalah dijamin.

 

   8.Kemudahan dan persekitaran yang bersih, selesa dan selamat disediakan.

googlemap1

HOSPITAL SLIM RIVER
35800 Slim River
Perak Darul Ridzuan

  05-4508000
   h_sriver@moh.gov.my

Paparan Web

Paparan terbaik menggunakan : 

   Google Chrome;
   Microsoft Edge;
  Firefox,
dengan resolusi  1366 x 768

Mobile Web

Image

Jumlah Pelawat

Hari Ini: 35
Jumlah Keseluruhan: 12,981

Tarikh Kemaskini

  • 15 April 2024

PETA LAMAN   |   PENAFIAN   |   DASAR PRIVASI   |   DASAR KESELAMATAN   |   SOALAN LAZIM   |   BANTUAN

icon fb  icon tiktok  icon pic  icon video